רוצים לפרסם אצלנו ?

מבקר המדינה דרש מרה"מ נתניהו והרמטכ"ל הלוי לשתף פעולה עם ביקורת המדינה [...]

בכיר במשטרה אחרי התיעוד - "נעשה הכול כדי לטפל במסיתים" [...]

לאחר שחיל האוויר האמריקני סייע ביירוט המתקפה: המטוס מארה"ב מגיע למזרח התיכו [...]

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

הגרדיאן הבריטי מדווח כי בריאד דוחפים להסכם צנוע יותר מול וושינגטון, בהיעדר הפסקת [...]

עדיין לא קריאה לפינוי מיידי, לפני תמרון קרקעי: דובר צה"ל בערבית מסר לתושבי [...]

העיתון הבריטי סאן חשף כי התקיפה הישראלית ברפיח תתמקד בחמישה אזורים בהם עשויים לה [...]

עסקת שחרור חטופים, מבצע ברפיח או טיהור שני מחנות הפליטים במרכז נוסראת ודיר אל-בל [...]

השר לשעבר משה בוגי יעלון לא חוזר בו מההשתלחות במכינת 'בני דוד' בעלי שא [...]

המבקר אנגלמן דורש מראש הממשלה להורות למשרדו להגביר את שיתוף הפעולה ומודיע לרמטכ [...]

- ג'ניה וולינסקי

באפריל מכר אלטשולר שחם מניות פוקס ב-100 מיליון שקל וכן מניות הפועלים ולאומי בעשר [...]

- ליאור דטל

ח"כ משה טור־פז (יש עתיד) פנה לחשב הכללי יהלי רוטנברג, בדרישה להוציא לפועל א [...]

- אהרן רבינוביץ

בצה"ל המליצו שלא לקיים את ההילולה, ומשרד האוצר מסרב לתקצב הקמת תשתיות בשל ה [...]

- נירית אנדרמן

הסרט "פרמיירה" של עומר בן־דוד, בוגר האוניברסיטה, יוקרן בערב הפתיחה ב–1 [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

קורא כרטיסים – התרומה שלו למקום העבודה

דף הבית של ישראל » מאמרים » קורא כרטיסים – התרומה שלו למקום העבודה

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר מקומות שבוחרים להשתמש באמצעי כגון קורא כרטיסים ולוותר על שימוש באמצעים אחרים, הרבה פחות מתקדמים, הרבה פחות יעילים וכן פחות נוחים, בין אם זה עבור המשתמש ובין אם זה עבור המקום בו נעשה השימוש.

אנחנו יכולים למצוא מכשיר קורא כרטיסים מתקדם, הן בתחבורה ציבורית (רכבות, אוטובוסים), מוסדות חינוך, חדרי כושר, בריכות, קופות חולים, בתי מלון ובעוד שורה ארוכה של מקומות ואתרים. הרעיון הוא פשוט, כל מי שמחזיק בכרטיס מטעם המקום, בין אם זה באופן קבוע ובין אם זה באופן זמני, מניח את הכרטיס על גבי המכשיר, הוא קורא אותו ואת הנתונים המופיעים עליו, וכך ניתן לבצע פעולות שונות. החל ממתן אישור כניסה וכלה בנתונים מספריים מסוגים שונים. זה תלוי באופי השימוש בכרטיס ובמערכת שקוראת אותו.

כיצד קורא כרטיסים יכול להשתלב במקום העבודה שלנו?

לפני שאנחנו מחליטים האם להתקין מכשיר קורא כרטיסים מתקדם במקום העבודה, עלינו לאפיין את הצרכים שלנו, בין אם זה בתור מעסיקים אל מול העובדים ובין אם זה בתור נותני שירות אל מול הלקוחות שמגיעים למקום. שכן אופציה זו, כפי שציינו, יכולה לשרת גם את העובדים וגם את הלקוחות בעסק.

מכשיר קורא כרטיסים יכול להתאים לבית העסק שלנו בצורות שונות. בראש ובראשונה, הוא יכול לשרת את העובדים בכל פעם כשהם נכנסים אל מקום העבודה וצריכים "להדפיס כרטיס". המכשיר קורא את הכרטיס בשעת הכניסה והיציאה, וכך אפשר לדעת מתי העובד הגיע, מתי הוא יצא וכמה זמן הוא עבד בסך הכל. חשוב להבהיר, שהמכשיר יכול לספק מגוון רחב של נתונים אשר יעזרו לקבוע על פיה את השכר של העובד.

שנית, ניתן להתקין מכשיר זה בכל מקום בו אנחנו רוצים למנוע מאנשים זרים ולא מורשים להיכנס אל חללים מסוימים בעסק. כך רק מי שיש לו כרטיס אישי, יוכל להיכנס אליהם.

שלישית, הכרטיס גם יכול לשמש את העובדים בשביל לקבל נתונים שונים, בין אם זה ממחשבים ובין אם זה ממכשירים אחרים. כך נוכל לשמור בצורה טובה יותר על אבטחת המידע במקום או למנוע מצב, שכל אחד יוכל להשתמש במשאבי העסק.

כיצד המכשיר יכול לשרת את הלקוחות שלנו?

כאמור, מעבר לעובדים אנחנו יכולים לספק כרטיסים חכמים הנקראים על ידי מכשיר מתאים, אזי שגם הלקוחות שלנו יכולים להשתמש בהם. למשל, אם נרצה לאפשר כניסה אל המקום רק ללקוחות שיש להם כרטיס (כך נהוג במכוני כושר ובריכות), כמו כן, הוא יכול לשמש בתור "כרטיס מועדון" אשר ניתן לקרוא את הנתונים שלו ולדעת על עסקאות שביצע בעבר, כמה נקודות יש לו ואילו הטבות הוא יכול לקבל.

אפשר למצוא שימושים שונים במכשיר קורא כרטיסים, כל מה שצריך לעשות זה לדעת כיצד להתאים אותו לצרכים של בית העסק שלנו.

 

תמונה: shutterstock

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
קניית רכב חדש
האם מחירי הרכב עולים או יורדים?

ככל שהשנים עוברות, אנחנו רואים עלייה גדולה בביקוש לכלי רכב חדשים, וזאת בגלל שבישראל עדיין התחבורה הציבורית לוקה מאוד בחסר ובשביל להתנהל היום כמו שצריך חייבים רכב, ועדיף רכב חדש. הישראלים יודעים זאת והביקוש הוא בשמיים

קרא עוד »