רוצים לפרסם אצלנו ?

RSS Error: A feed could not be found at http://rcs.mako.co.il/rss/MainSliderRss.xml. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

RSS Error: A feed could not be found at http://rss.nana10.co.il/?s=126. A feed with an invalid mime type may fall victim to this error, or SimplePie was unable to auto-discover it.. Use force_feed() if you are certain this URL is a real feed.

7 שבועות אחרי הכרזת ביידן, ארה"ב בדרך להשלמת הרציף שנועד להציף את עזה בסיוע [...]

המתווה בו דן קבינט המלחמה כולל חזרה של 33 חטופים מהשבי. גורם בכיר אמר כי בעסקה כ [...]

קרוליין ורנר נעצרה ונאזקה על כך שהלכה בטופלס באמצע היום ליד החוף בברזיל. לדבריה [...]

האם תצליחו לשרוד באחד המקומות הקרים ביותר בעולם? כ-500 תושבים חיים שם, כשהם מסתכ [...]

מוקדם יותר דווח כי במתווה שנידון כעת נכללים 20 חטופים. עם זאת, גורם ישראלי צוטט [...]

לפעמים נדמה לנו בטעות, שהעניינים שלנו עומדים בראש סדר היום של האמריקאים. אך המצי [...]

ח"כ גוטליב האשימה את שקמה ברסלר בהסתה וטענה כי "השב"כ יודע שמתהוו [...]

מחבל חמאס קבע שנוגה וייס תתחתן איתו ותישאר בעזה כדי לגדל את ילדיו. "הוא ממש [...]

- רותי לוי

אלפבית, החברה האם של גוגל, הציגה דו"חות מצוינים ועקפה את תחזיות האנליסטים ב [...]

- נמרוד הלפרן

החברה הגדולה ביותר בעולם רשמה גידול דו־ספרתי ברווח ובהכנסות ברבעון הראשון של השנ [...]

אהבתם?
שתפו בקליק!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

איך לדעת שאתה מתאים לקורס קואצ'ינג

דף הבית של ישראל » מאמרים » איך לדעת שאתה מתאים לקורס קואצ'ינג

אחד מתחומי המקצוע הפופולאריים ביותר בעשרים השנה האחרונות, הוא קואצ'ינג, מאמן אישי. מדובר באיש מקצוע אשר עובד עם אנשים המתמודדים עם סיטואציות שונות, בין אם זה בחייהם הפרטיים ובין אם זה בחייהם המקצועיים, ומנסה לעזור להם להתגבר על סיטואציות אלו באופן פרטני וכן לעזור להם לייצר דפוס פעולה שימנע מהם לחזור אליהן.

קואצ'ינג הפך להיות תחום מאוד פופולארי, הן בזכות העובדה שתחומים מסוימים, כמו למשל מנטורינג, הפכו עם השנים למאוד מקובלים וכך נוצרו ענפים שונים שיצרו גם את תחום האימון, והן בזכות העובדה שלא בכל עניין יש צורך ללכת אל פסיכולוג לצורך טיפול עמוק ומסיבי. לעיתים הבעיה דורשת טיפול יותר מעשי, נקודתי, וזה בדיוק התפקיד של מאמן אישי מקצועי.

בשביל להיות מאמן אישי, הרי שיש צורך לעבור קורס קאוצ'ינג מקצועי. במסגרת קורס זה המועבר על ידי אנשי מקצוע, בעלי ניסיון מעשי ותיאורטי, לומדים את כל רזי התחום, לומדים כיצד לגשת אל מתאמנים, איך לעבוד איתם, כיצד להציג בפניהן אופציות שונות לטיפול בבעיה ואיך לעזור להם לבחור את האופציה הנכונה ולממש אותה.

האם אנחנו מתאימים להיות מאמנים אישיים?

לפני שנרשמים אל קורס קאוצ'ינג מקצועי ומחליטים שזה הכיוון אליו אנחנו בוחרים ללכת, בו אנחנו בוחרים לעסוק, חשוב שנדע אם אנחנו בכלל מתאימים לתחום ואם אנחנו מתאימים לקורס אימון מקצועי.

בטרם נציג מספר נקודות שיעזרו לנו לקבל החלטה, חשוב להבהיר, אם אנחנו רוצים להיות מאמנים אישיים, בוודאי ברמה גבוהה, מוטב שאנחנו נעבור קורס מקצועי. הקורס גם מספק לנו את הכלים והידע, ואנחנו גם נצא ממנו עם תעודה שתוכיח שאכן למדנו את הנושא וקיבלנו את ההכשרה הנדרשת. זה יקל עלינו למצוא עבודה, למצוא מתאמנים ולהתקדם באופן מקצועי.

ישנם 3 דברים שאנחנו צריכים לבחון, בשביל לדעת אם אנחנו מתאימים לקורס קואצ'ינג מקצועי:

ראשית, האם אנחנו יכולים להוביל אנשים. זו יכולה לבוא לידי ביטוי במנהיגות שקטה או מנהיגו כריזמטית. אם יש לנו את זה, אז יש לנו סיכוי להצליח, אם לא, אנחנו מאוד נתקשה לגרום לאנשים לעבוד איתנו ולהאמין בנו.

שנית, אנחנו צריכים הרבה מאוד סבלנות, אנחנו צריכים להיות מסוגלים לקבל ולהכיל אנשים, מבלי להיות שיפוטיים, להיות מסוגלים לקבל את ההחלטות שלהם ולעזור להם למצוא את הדבר הטוב עבורם.

שלישית, עלינו להבין שכל מקרה הוא שונה, כל מקרה נבחן ונמדד אחרת, ולכן אנחנו צריכים להתייחס אליו בצורה שונה.

כיצד בוחרים קורס אימון אישי בצורה נכונה

כאמור, עלינו לבחור קורס שיש בו מורים, מדריכים, עם ניסיון מעשי ותיאורטי. מעבר לכך, אנחנו צריכים לוודא שתוכנית הלימודים מתאימה לנו. היא צריכה להכיל את כל הנושאים החשובים בתחום, הן מבחינת האימון עצמו והן מבחינת הדרך שלנו להגיע אל מתאמנים ולעבוד איתם.

תמונה: shutterstock

מאמרים נוספים שאולי תאהבו
קניית רכב חדש
האם מחירי הרכב עולים או יורדים?

ככל שהשנים עוברות, אנחנו רואים עלייה גדולה בביקוש לכלי רכב חדשים, וזאת בגלל שבישראל עדיין התחבורה הציבורית לוקה מאוד בחסר ובשביל להתנהל היום כמו שצריך חייבים רכב, ועדיף רכב חדש. הישראלים יודעים זאת והביקוש הוא בשמיים

קרא עוד »